Navigatie

Frequently Asked Questions :

Kan ik ook op een ander adres laten bezorgen ?
Ja, dit is mogelijk. Dit kunt u aangeven bij het bestelproces. Je kan het factuuradres en afleveradres aangeven. Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld een cadeau direct door ons wilt laten verzenden of de bestelling liever op je werkadres ontvangt.
 
Kan ik mijn bestelling laten inpakken (cadeau-verpakking) ?
Ja, dat kan indien je dit bij de bestelling vermeld !

Wat zijn de verzendkosten ?
Zie hiervoor op "Bestellen en bezorgen" ...
 
Ik wil een cadeaubon bestellen en hoe gebruik ik deze ?
Dit wordt weldra ook mogelijk op SQhair.be ...
 
Ik woon in het buitenland. Kan ik ook een bestelling plaatsen ?
Dit is mogelijk -> zie hiervoor op "Bestellen en bezorgen" ...

Ik zou heel graag de producten van SQhair "in het echt" willen bekijken. Kan dit ?
Als je de producten van SQhair wilt bekijken en je bent B2B, vraag dan via email een afspraak voor een persoonlijk bezoek van onze vertegenwoordigster die steeds het hele assortiment bij heeft. Ook de kleur-stalen-ring kan je al een idee geven van de kwaliteit en je helpen bij de keuze van de kleur ! Binnenkort kunnen we je (op je eigen verzoek) ook uitnodigen voor WorkShops die deze zomer georganiseerd zullen worden. BELANGRIJK : abonneer je op onze Nieuwsbrief zodat je tijdig op de hoogte gesteld wordt over de datum van dit evenement !
 
Kan ik mijn bestelling retour zenden ?
Ja, je kan je bestelling steeds retour zenden -> zie hiervoor op "Retourneren" ...

Hoe zit het met garantie ?
Op electrische en electronische producten heb je steeds de wettelijke fabrieksgarantie (mits anders vermeld). Je Factuur is je garantiebewijs, dus bewaar deze goed.
 
Ik kan me aanmelden voor een nieuwsbrief. Wat houdt dit in ?
Wanneer er leuke nieuwe artikelen te koop zijn of speciale acties komen, vermelden wij deze in de nieuwsbrief. Daarnaast vind je in de nieuwsbrief leuke tips en ideeën. De nieuwsbrief wordt normaal 4x per jaar verzonden. Je kan je natuurlijk ook altijd weer afmelden voor de nieuwsbrief.
 
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze melden ?
Wanneer je niet tevreden bent over de service van de webshop of over een aangekocht product, willen we dit zo snel en goed mogelijk oplossen. Je kan via mail of telefoon contact met ons opnemen en dan proberen we de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
 
Ik mis iets op de website !
Onze Online-Webshop is een groeiende shop. Wanneer je leuke suggesties hebt (verkoop van een product, een service of andere ideeën) horen we het graag. Je kan suggesties en ideeën mailen naar sales@sqhair.be.

© 2017 - 2019 SQhair | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.